გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
რიცხვების ჩაწერა ათწილადის
სახით
|
სწავლების საფეხური
|
მე-6კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
30
მოსწავლე
2სსსმ
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მიზანი:გაიწაფოს წილადის ათწილადის სახით ჩაწერაში;
ისწავლოს ისეთი წილადის ამოცნობა,რომელიც ჩაიწერება სასრული ათწილადის სახით და ასევე
არასრული ათწილადის სახით. 6.1.
შედეგი: მოსწავლე შეძლებს
წილადის ათწილადად გადაწერას; რიცხვების ათწილადებად ჩაწერას გამოიყენებს ათწილადის შედარებისას პრაქტიკული
ამოცანების ამოხსნის დროს; განუვითარდება ანალიზური აზროვნების უნარი, რომლის შედეგადაც
ჩამოაყალიბებს-წილადის სასრულ ათწილადად ჩაწერის შესაძლებლობას;
|
წინასწარი ცოდნა
|
წილადები
და ათწილადები, მათი ჩაწერის ფორმები,
წილადებისა და ათწილადების შედარება;
10-ის რაიმე ხარისხის მნიშვნელის მქონე წილადის
ათწილადის სახით ჩაწერა.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
შეფასება-მსჯელობა,
შეფასება განმავითარებელი, ჯგუფური მუშაობა-პრეზენტაცია;
განმსაზღვრელი- შესრულებული
სავარჯიშოების მიხედვით
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსები
|
დამჭირდება; სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი
თაბახის ფურცლები, რვეულები,
კალკულატორი
|
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
1. საშინაო დავალების შემოწმება(6
წთ)
2. ჯგუფებად დაყოფა;
სახელმძღვანელოზე მუშაობა;
ჯიქსოუს მეთოდი:
დავალება 1: ჯგუფები სახელძღვანელოში განიხილავენ
მიცემულ მაგალითებს. თითოეული ჯგუფი თითო მაგალითის ამოხსნას შეისწავლის, გადანაწილდებიან
ნომრების მიხედვით; და თოთოეული თავის დავალებას აუხნის ჯგუფის წევრებს.
დავალება 2: 1/8; 2/7;
3/13; 3/12; 1/80; 7/35; 11/24; 11/25; ჩაწერენ მოცემულ წილადებს სასრული ათწილადის
სახით. პასუხები უნდა დაასაბუთონ.
დავალება 3: წარმოადგინონ
თითოეული წილადი იმ ათწილადის სახით, რომელიც არის მოცემული რიცხვის მიახლოებითი
მნიშვნელობა მეათედებამდე დამრგვალებით. აღნიშნონ, მეტობითაა ეს მიახლოება თუ ნაკლებობით?
(18 წთ)
3.პრეზენტაცია (10 წთ)
4.. შეფასება : განმსაზღვრელი
- სწორად შესრულებული დავალებების მიხედვით; განმავითარებელი არასწორად შესრულებული
დავალებების მიხედვით. (3 წთ)
5. საშინაო დავალება (2 წთ)
|
No comments:
Post a Comment