გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ორი წრეწირის ურთიერთგანლაგების
შემთხვევები
|
სწავლების საფეხური
|
მე-6კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
30
მოსწავლე
2სსსმ
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მიზანი: შეძლოს სიბრტყეზე წრეწირების ურთიერთგანლაგების
ყველა შესაძლო შემთხვის გამოსახვა სურათზე 6.9
ლევანი -წრე, წრეწირი, ცენტრი, რადიუსი გიორგი-წრეწირი, ცენტრი
შედეგი: მოსწავლე შეძლებს
წრეწირის ურთიერთგანლაგების შემთხვევების გამოსახვას; ცენტრებს შორის მანძილის წრეწირების
რადიუსებთან შედარებას; განუვითარდება ფიგურათა აღქმის უნარი
ლევანი-განასხვავებს წრეს-წრეწირისგან
გიორგი- ამოიცნობს წრეწირს,
მიუთითებს ცენტრს
|
წინასწარი ცოდნა
|
წრე. წრეწირი. ქორდა. რადიუსი. დიამეტრი
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
შეფასება განმავითარებელი, წყვილებში მუშაობა
განმსაზღვრელი- შესრულებული
სავარჯიშოების მიხედვით
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსები
|
დამჭირდება; სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი
ფარგალი, სახაზავი
|
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
1. საშინაო დავალების შემოწმება(5
წთ)
2. სახელმძღვანელოზე მუშაობა; გვ.178-179
დაფასთან გამოყვანით განიხილება
სიბრტყეზე წრეწირების ურთიერთგანლაგების თითოეული შემთხვევა;
კლასში განხილული ამოცანებით
იწაფებიან წრეწირის ურთიერთგანლაგებისას ცენტრებს შორის მანძილის რადიუსებთან დაკავშირებაში
(12წთ)
3. წყვილებში შესრულდება
გვ.179-ტესტური დავალება1-5-ის ჩთ.
მოხდება განხილვა- მსჯელობით
(!0წთ)
4. დაფასთან მუშაობა- შესრულდება
გვ.180-6,8
ნახაზი არ არის წიგნში მოცემული,
ჩემი დახმარებით( თუ დაჭირდებათ) განუვითარდებათ ნახაზის აგების უნარი (6წთ)
5. დამოუკიდებელი გვ.180-7
(7წთ)
6. შეფასება-განმავითარებელი
დაფასთან მუშაობისას, განმსაზღვრელი- დამოუკიდებელი და წყვილებში (3წთ)
7. საშინაო დავალება -გვ.181-1-7ჩთ
(2წთ)
|
No comments:
Post a Comment