გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
როგორ ცვლის ადამიანი გარემოს
|
სწავლების საფეხური
|
მე-2 კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
30
მოსწავლე
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მიზანი
გარემოზე მზრუნველობითი დამოკიდებულების
გამომუშავება
შედეგი: შეძლებენ ადამიანის
საქმიანობით გამოწვეულ დადებით და უარყოფით ცვლილებებზე საუბარს II.9
|
წინასწარი ცოდნა
|
სკოლის გარემო; ბუნებრივი მოვლენები
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
შეფასება-მსჯელობა, ჩანახატის
შესრულება
შეფასება განმავითარებელი, ჯგუფური მუშაობა-პრეზენტაცია
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსები
|
დამჭირდება; სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი
მოსწ. სამუშაო რვეული, სახელმძღვანელო,ფერადი ფანქრები
|
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
1.შესავალი საუბარი
სააზროვნო კითხვები; (4 წთ)
2. სახელმძღვანელოზე მუშაობა;
(7წთ)
3. რვეულში მუშაობა(გვ.29)
გაალამაზებს მოცემულ გარემოს, ჩახატავს ბუჩქებს, ხეებს, ყვავილებს... (7წთ)
4.შეადარე ძველი და ახალი
(სახელმძღვანელოში გვ.61)ორ სურათს შეადარებენ ერთმანეთს (5წთ)
5. ჯგუფური მუშაობა- მოსწავლეებმა
უნდა მოიფიქრონ რას შეცვლიან სკოლის გარემოში.
შეფასება-ნახატის პრეზენტაცია
(17წთ)
6. შეჯამება (2-3წთ)
7. საშინაო დავალება-ინტერვიუს
აიღებენ ოჯახის უფროსი წევრებისგან:
1. რა შეიცვალა ჩვენს ქალაქში შენი ბავშვობის დღიდან დღემდე?
2. მოგწონს თუ არა ეს ცვლილებები? რატომ? (2წთ)
|
No comments:
Post a Comment