ბუნება

გაკვეთილის გეგმა





გაკვეთილის  მთავარი თემა


     როგორ ცვლის ადამიანი გარემოს
სწავლების საფეხური
       მე-2  კლასი


მოსწავლეთა პროფილი

      30  მოსწავლე




გაკვეთილის მიზნები და შედეგები


 მიზანი
გარემოზე მზრუნველობითი დამოკიდებულების გამომუშავება

შედეგი: შეძლებენ ადამიანის საქმიანობით გამოწვეულ დადებით და უარყოფით ცვლილებებზე საუბარს II.9
წინასწარი ცოდნა

სკოლის გარემო;  ბუნებრივი მოვლენები


შეფასების საგანი და პროცედურები

  შეფასებ-მსჯელობა, ჩანახატის შესრულება
შეფასება  განმავითარებელი, ჯგუფური მუშაობა-პრეზენტაცია



სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები


დამჭირდება; სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი

მოსწ.  სამუშაო რვეული, სახელმძღვანელო,ფერადი ფანქრები



გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი

1.შესავალი საუბარი

სააზროვნო კითხვები; (4 წთ)

2. სახელმძღვანელოზე მუშაობა; (7წთ)

3. რვეულში მუშაობა(გვ.29) გაალამაზებს მოცემულ გარემოს, ჩახატავს ბუჩქებს, ხეებს, ყვავილებს... (7წთ)
4.შეადარე ძველი და ახალი (სახელმძღვანელოში გვ.61)ორ სურათს შეადარებენ ერთმანეთს (5წთ)
5. ჯგუფური მუშაობა- მოსწავლეებმა უნდა მოიფიქრონ რას შეცვლიან სკოლის გარემოში.
შეფასება-ნახატის პრეზენტაცია (17წთ)

6. შეჯამება (2-3წთ)

7. საშინაო დავალება-ინტერვიუს აიღებენ ოჯახის უფროსი წევრებისგან:

1. რა შეიცვალა ჩვენს  ქალაქში შენი ბავშვობის დღიდან დღემდე?

2.  მოგწონს თუ არა ეს ცვლილებები? რატომ? (2წთ)


No comments:

Post a Comment